Tuesday 31 January 2017

zaman sekolah

Assalammualaikum dan selamat petang semua
Hari ni nak cerita masa zaman sekolah menengah
Aku ade banyak sekolah rendah dan menengah
Ikut abah naik pangkat tukar2 tempat kerja
So aku dan adik beradik semua banyak sekolah tukar2
Gambar di atas sekolah menengah 2 tempat
Smk Sultan Ahmad Shah dan Smk Syed Mashor
Sekolah rendah pun banyak.....
Boleh tengok kat facebook aku senarai nama sekolah dari kecil dan sehingga universiti
Ade banyak gambar lagi
Ni je yg sempat aku amik.....
Zaman sekolah memang seronok
Kan best jadi kanak2 sampai bila2
Aku lebih suka jadi bayi daripada membesar
Kanak2 bawah 7 tahun masuk syurga bila meninggal
Jeles aku yg meninggal awai or masa muda
Kehidupan dunia tak best lg best akhirat yg kekal abadi
Jeles aku dengan orang yg meninggal setiap hari....
Semoga aku mati dgn husnol khotimah, aminn.....
Semoga mati awal supaya tak de menyusahkan sape2....
Sekian, wasalam.....


No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...