Tuesday 12 September 2017

Injection fluanxol 20mg

Assalammualaikum dan selamat pagi

Hari ni nak cerita pasal injection aku setiap bulan start jan 2017

Fluanxol Depot Injection - Kegunaan, Komposisi, Kesan Sampingan dan Ulasan

Fluanxol Depot Injection dinyatakan bertujuan untuk merawat schizophrenia, kemurungan serta keadaan lain. Fluanxol Depot Injection mengandungi bahan-bahan aktif berikut: Flupenthixol Decanoate. Ia boleh didapati di dalam bentuk injection. H Lundbeck menghasilkan Fluanxol Depot Injection. Maklumat lanjut berkaitan kegunaan, komposisi, dos, kesan sampingan dan ulasan Fluanxol Depot Injection disenaraikan seperti di bawah:
 

Fluanxol Depot Injection Kegunaan

Fluanxol Depot Injection digunakan dalam rawatan, sebagai kawalan, pencegahan, & penambahbaikan penyakit, keadaan dan gejala berikut:
  • schizophrenia
  • kemurungan  

Fluanxol Depot Injection Fungsi, Mekanisma Tindakan dan Farmakologi

Fluanxol Depot Injection menambah baik kesihatan pesakit dengan cara:

Fluanxol Depot Injection Komposisi dan Bahan Aktif

Fluanxol Depot Injection mengandungi bahan aktif berikut (garam)
Sila ambil maklum bahawa ubat ini mungkin boleh didapati pada pelbagai tahap kekuatan untuk setiap bahan aktif yang disenaraikan diatas. 
 

Fluanxol Depot Injection - Kesan Sampingan

Senarai berikut adalah kesan sampingan yang mungkin berlaku disebabkan dari semua bahan aktif yang terkandung di dalam Fluanxol Depot Injection. Ini bukanlah sebuah senarai yang lengkap. Kesan-kesan sampingan ini mungkin boleh berlaku, tetapi ia sangat jarang berlaku. Sebahagian kesan-kesan sampingan ini mungkin jarang berlaku tetapi boleh terjadi pada tahap yang serius. Dapatkan nasihat doktor jika anda mendapati salah satu kesan sampingan yang berikut berlaku, terutamanya jika tandanya berlarutan.
  • Otot ketegaran
  • Hypokinesia
  • Hyperkinesia
  • Parkinson
  • Tremor
  • Akathisia
 Sekian, wasalam

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...