Monday 23 January 2017

setiap hari 10 ayat

Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari ini isnin zikir isnin Lahaulawalakuataillahbillahhilalihilazim 1000kali
Hari ini nak cerita pasal setiap hari baca 10 ayat al quran selepas solat fardhu
Sepatutnya satu hari satu juzuk kene habiskan
Sebab tak mampu, so aku baca 10 ayat sahaja setiap hari
Aku baca selepas solat isyak selepas tahajud
Kadang2 selepas solat subuh
Kalau rajin selepas solat maghrib sambung solat isyak terus
Sementara tunggu isyak so mengaji dulu
Kalau maintain 10 ayat setiap hari, insyaallah dalam masa 3 bulan dapat khatam al quran
Kalau sehari 1 juzuk, so dalam sebulan dapat khatam al quran
Maafkan aku ya allah....aku lalai dan selalu utamakan keluarga dan anak2 sehingga masa bersamamu amatlah sedikit, hanya 10 ayat untukmu ya allah....maafkan aku....
Setiap hari aku solat dhuha, solat tahajjud dan solat taubat masih belum cukup untuk bersamamu ya allah....ampunkan dosaku ya allah......
Ampunkan dosa kami semua ya allah....amin....
Semoga aku terus istikomah setiap hari, amin.....
Sekian, wasalam....


No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...