Wednesday 18 January 2017

kete kene tarik 11.9.2012

Assalammualaikum dan selamat petang semua
Hari ini nak cerita pasal kete kene tarik depan opis kdn masa 11.9.2012
Benda dah lepas tapi masih segar di ingatan
Sampai mati aku ingat
Gambar di atas ialah 2 orang pemuda yg menarik kereta suami aku
Dia cakap dah 3 bulan tak bayar kereta viva rm509 sebulan
Sebab tu kene tarik
Padahal suami aku bayar setiap bulan tanpa miss
Bayar kat bapak mertua aku
Bapak suami aku
Abdullah bin Bakar
Sebelum ni elok jer, ok jer
Tak sangka pulak boleh jadi macam ni
Lepas ni memang kami bayar sendiri
Pengajaran buat kami
Bayar sendiri jangan harap orang lain walaupun ayah sendiri
Walaupun dah bertahun tahun berlalu
Masih segar di ingatan
Kene bayar rm2058 baru dapat kete balik
Nasib baik sepupu suami, busu yg bayarkan
So bayar bulan2 kat dia
Aje yg geram....
Tak pasal2 tambah hutang lagi
Sekian, wasalam


No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...