Thursday 26 January 2017

setiap hari hantar dan amik

Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari ini khamis zikir khamis Subhanallah 1000kali
Hari ini nak cerita pasal setiap hari hantar dan amik pergi kerja
Dah hampir 2 tahun aku tak bawak kereta
Sanggup naik bas kalau suami takde
Pagi tadi naik bas sebab suami kerja malam
Balik dia amik seperti biasa
Kalau kerja siang dia amik lambatlah, hari2 balik lambat
Takperlah....janji hantar dan amik aku dan anak2
Naik bas macam biasa anak2 tak reti duduk diam
Meroyan aku setiap kali naik bas
Nak wat cam ne. kene terima seadanya
Terima kasih abgku sayang
Sejak keje kastam memang tak bawak kereta
Takut accident lagi
Setiap kali aku bawak kereta mesti accident
So baiklah ade yg hantar dan amik setiap hari
Sekian, wasalam.....

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...