Friday 20 January 2017

kene rompak 30.9.2011

Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Nak cukupkan 20 entry post sebab dah 20hb bulan satu ni
So aku akan post macam2 hari ini
Aku nak cerita pasal aku kene rompak semasa tidur malam jumaat hari khamis
Aku baru cucuk keluar rm600 sebab nak bayar aku punya diploma rm300, bayar bil api, air dan astro serta bil celcom semua rm300 nak bayar esok pagi nya hari jumaat
Malangnya kene rompak malam tu
Esoknya aku cuti kecemasan, buat laporan polis
Menyesal aku keluar duit awal2
Patut masa nak bayar baru cucuk keluar duit
Fobia aku sampai sekarang nak cucuk duit banyak2
Cucuk jer cepat2 bayar ape yg patut
Serik woo....
Sedih aku....
Macam2 aku kene rompak malam tu
Cincin tunang berlian rm1000
Cincin beli sendiri rm150
Cincin merisik rm200 (hilang masa g klinik gigi)
Jam tangan polo hantaran kahwen rm250
Duit tunai rm600
Handbeg polo bernilai rm250
Barang2 mekup
Pendrive 3 jenis mahai aku beli rm100
Hadiah kahwin pengering rambut dan pelurus rambus mahal tu bos aku beli beratus harganya
Walet polo bernilai rm250 (beg dompet)
Sampai bila2 aku ingat
Sampai mati aku ingat
Baru kahwin kot
Inai masih ade di tangan
Nikah 10.7.2011 kene rompak 30.9.2011
Sekian, wasalam

Skrg yg tinggal gelang batal sembahyang rm2000 (emas masa 2010 murah)


No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...