Monday 23 January 2017

movie and black cayyon



Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari tu khamis 19-1-2017 hari gaji hari aku cuti rehat
Tapi masih datang opis walaupun cuti rehat
Aku pegi BPH bayar Labuan, aku pegi pejabat pos bayar bil api, air dan astro
Pastu pegi alamanda tengok movie dgn bff aku, amalina abdullah
Pergi alamanda makan kat black cayyon restaurant
Tengok movie 12.45pm sampai 2.30pm
So jalan2 dulu dan makan tengahari dulu
Pergi pejabat pos alamanda teman bff buat lesen memandu, aku g bayar celcom kat alamanda dan shopping kasut sukan kat bata
Seronok sangat
Thanks you lin sayang
Sekian, wasalam


No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...