Friday 20 January 2017

cuti setiap khamis

Assalammualaikum dan selamat petang semua
Hari ini nak cerita pasal cuti setiap hari khamis
Dulu masa mula2 masuk kerja kerajaan 10.11.2008
Aku tak de baju batik
Baju batik kene pakai setiap hari khamis
Baju batik mahal
So aku memang amik cuti setiap hari khamis
Kadang2 mc kerajaan or swasta
Keje OT cukup 9 jam dapat cuti rehat sehari aku pilih hari khamis
Baju batik aku ade satu jer masa tu, so memang asyik pakai baju yg sama
So aku cuti rehat tenangkan fikiran
Hari2 aku OT, hari2 aku balik lambat
Aku kerja hari2 (2008-2012)
Raya ke3 memang kerja setiap tahun
Dah 8 tahun memang macam tu
So tahun baru ni tahun ke 9 ni aku nak cuti panjang masa raya puasa nanti
Biasa kerja setiap tahun, so tahun ni aku cuti lama
Aku cuti seminggu iaitu 10hari
10hari, 6 hari di tapah, 4 hari di melaka
Tahun ni giliran raya di tapah, perak
Baru puas hati
Asyik kerja jer....
Kali ini family first
Kerja sampai mati tak akan habis
Sentiasa ade kerja hari2
So family first
Sekian, wasalam

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...