Friday 20 January 2017

sakit mental 21.8.2006

Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari ini nak cerita pasal aku sakit mental masa tengah buat degree 21.8.2006
Aku buat diploma 2003-2006
Habis diploma march 2006, so jun 2006 aku sambung degree pulak
Aku tak habis degree aku sebab aku sakit
Tak sempat habis satu sem yg pertama
Tak sempat amik exam...
Aku dapat berehat setahun....
Tapi aku tak sambung pun bila dah habis rehat setahun....
Aku masuk wad gila 3hari
Aku cuba bunuh diri masa 21.8.2006 tu
Dah gila tengah buat assignment degree
Subjek islamic studies masa tu
Aku sambung berehat kat rumah kat kampung
Aku duduk batang kali mula2
Pastu baru tapah, perak
Sampai mati aku akan ingat
Sekian, wasalam....

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...