Friday 20 January 2017

Langkawi 8.10.12-10.10.12

Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari ni jumaat zikir jumaat ya allah 1000kali
Hari ini nak cerita pasal pegi Langkawi 8.10.2012-10.10.2012
Beli motor dapat 3hari 2malam percuma percutian tetapi kene bayar deposit rm100 sebelum percutian
Alhamdulillah masa ni tengah peknen tak tahu lagi masa tu
Dapat tahu peknen masa 20.10.2012 pegi klinik swasta
Husna anak buah aku belah suami, anak luar nikah lahir 25.10.2012
Baru nak bagi berita gembira bakal dapat cucu sulung anak sulung kami
Tup2 dah dapat cucu dah....
Geram dan sakit hati....
Aku tahu pun bila adik ipar kurang ajar dah ade 2 anak baru aku tahu
Menipu cakap mertua bela anak angkat
Bukan nak jujur dengan aku
Suka menipu je kejenyer....
Walaupun benda dah lama lepas, masih segar di ingatan
Sampai mati aku ingat
Ko buat aku meroyan masa aku dalam pantang
Anak pertama dan kedua aku meroyan teruk
Aku campak baby baru lahir
Kecian anak2 aku
Ko ingat aku boleh lupa....
Sekian luahan hati aku
Sekian, wasalam

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...