Monday 18 April 2016

bawak anak2 pergi opis



Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari ni nak cerita pasal bawak anak2 pergi opis
Sape yg tak pernah bawak kan....
Tapi ade jer yg tak pernah bawak pergi opis....
Kalau boleh aku tak suka bawak anak2 pergi opis
Sebab menyusahkan aku nak buat kerja dan menyusahkan orang lain
Mengganggu orang lain nak buat kerja
Dengan anak meragam dan menangis lagi
Sakit jiwa betul
Aku kerap jugaklah bawak pergi opis....
Aku terpaksa....
Kerja aku hari2...so susah nak cuti...kalau cutipun bawak anak2 pergi opis jap buat kerja jap pastu balik rumah sambung cuti kat rumah....
Serupa macam tak cuti...sebab cuti pun pergi kerja....
Aku memang susah nak cuti....
Kerja aku hari2....
Menyampah weh....
Tak suka susahkan orang lain buat kerja aku
Satu hal pulak nak kena ajar....
Malas betul aku.....
Sekian hari ni
Wasalam....

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...