Tuesday 12 April 2016

Naik bas






Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari ni nak cerita pasal naik bas setiap hari pergi kerja
Aku malas nak naik kereta adik ipar yg kurang ajar tu
Setiap pagi bergaduh dengan suami
Pasal dia aku lambat pergi kerja hari2
Dia balik lambat jadi aku yg lambat pergi kerja
Bas 6.55am/7am kalau naik bas kul730am nanti sampai opis 8.01am
So kene naik bas awal2 jam 655am/7am
Rm0.50 jer pergi balik baru rm1.00, so jimat minyak petrol
Hari2 naik bas bawak anak2 pergi kerja
Lambat nak tunggu kereta siap dibaiki kat proton services....
Tak tahu berapa bulan baru kereta siap
Hadirah kene chickenpox semalam bawak pergi klinik
Aje yg geram...
Ayahnya kerja malam so siang ayahnyer jaga
Malas aku nak amik cuti rehat....
Bawak anak2 naik bas, anak2 meragam
Sakit jiwa betul....sorang duk tarik2 rambut org depan, sorang lagi tak reti duduk diam
Tu belum part menyusu dalam bas...malu aku weh....
Lantaklah org nak cakap pe....janji anak aku senyap dapat susu
Si abang suka menangis meragam
Si adik suka melalak nak belajar bercakap
Semua org dalam bas suka pandang aku....
Nape, korang tak de anak kecik ker????
Stress aku hari2
Yang best setiap kali naik bas bawak anak2, semua bangun bagi kerusi tempat duduk...huhu
Sekian untuk hari ni
Take care wasalam....

Gambar : masa cuti EL pun masih g opis nak buat kerja, stress aku!!!
Gambar bersama anak2 naik bas ramai2....suami pun naik sekali

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...