Thursday 7 April 2016

half day

Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari ni nak cerita pasal half day kat opis
Hari ni nak half day sebab urusan peribadi
Aku nak pergi Bangi nak jumpa kaklong dan ummi
Saje melepaskan rindu
Bukan selalu dapat jumpa mereka
Mereka tinggal kat Ipoh, Perak, So memang susah nak jumpa
Alang2 kaklong kursus kat Bangi, so aku nak lepak kat sana
Bawak kete sendiri dan angkut anak2 sendiri
Suami keje siang balik lambat
So hari ni half day time off kul3pm - 5pm
2jam sahaja ok
Bukan selalu aku half day ni....
Jarang2 sekali
Aku rekod semua timeslip hospital, klinik dan urusan peribadi
So boleh kira berapa kali keluar opis
Ingat aku suka2 amik time slip???
Sakit hati bila bos tanya u ni banyak ye g hospital dan klinik
U sakit ape dan bla...bla...bla....
Letih nak bagitahu banyak kali setiap kali isi borang yg keluar 4 jam tu
Borang pink namanya
Dah anak kerap sakit, mestilah banyak kali pergi klinik dan hospital
Dan aku pun sakit memang checkup hospital banyak kali
Dan aku injet perancang setiap 3 bulan memanglah kene pergi klinik selalu
Letih nak terangkan satu2....
Sekian untuk hari ni....
Take care, wasalam....

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...