Friday 22 April 2016

genap 4 tahun

Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari ni nak cerita pasal genap 4 tahun tinggal di putrajaya ni ~ esok
23-4-2012 hingga 23-4-2016 (genap 4 tahun)
Macam2 kenangan manis dan pahit selama di putrajaya ni
Hari pertama dan kedua sesat larat tak jumpa opis kdn
Hari ketiga terus sakit meroyan
Hari keempat masuk opis semula
Bos besar jusa tak berkenan dapat orang sakit seperti aku di dalam bahagian akaun kdn
Bos unit bayaran pun tak suka dengan aku
Sebab dapat staff yg sakit....
Aku OKU bahagian mental
So mereka takut dan risau
Takut aku bunuh korang semua tanpa sedar ke????
Kalau nak ikutkan memang nak bunuh tapi aku waras lagi ok
Aku mengamuk tak dapat masuk opis kdn
Dah banyak kali aku mengamuk tanpa sedar.....
Cian korang dapat staff macam aku
So jangan buat aku tertekan
Aku stress bila kerja bertimbun2.....
Aku bukan macam orang lain boleh kawal emosi
Dah aku OKU bahagian mental....
Kene terima seadanya....
Aku kat kdn 3 tahun jer, sekarang aku dah setahun kat kastam ni
Antara opis kastam dan kdn mana lagi best
Jawapannya mestilah kat perak....
Kat perak first posting tempat pertama kerja ialah PPD Batang Padang
Kekal di sanubari
Miss PPD so much....
Aku nak mohon perak tak dapat2....
Dapat rezeki naik pangkat nanti harap2 dapat perak....aminn....
Sekian untuk pagi ni
Wasalam

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...