Thursday 8 December 2016

urusan peribadi

Assalammualaikum dan selamat tengahari semua
Hari ni nak cerita pasal urusan peribadi
Urusan peribadi aku setakat ni baru isi 9 kali, sepanjang tahun ni
Sepatutnya boleh isi borang timeslip 4 jam tu hanya boleh sekali or dua kali dalam sebulan
Bulan ni baru sekali aku isi
Aku memang jarang2 isi sebab urusan peribadi
Yang banyaknye hospital dan klinik
Ade anak2 kecik memang kerap pegi hospital dan klinik
Pastu aku pulak pesakit mental, so aku kerap pergi hospital
Ko rasa aku keluar urusan peribadi setiap bulan????
Baru 9 kali sepanjang tahun 2016 ni
Tu pun sebab accident, hantar kete, amik kete
Penyelenggaraan datang rumah kuarters
Aje yg geram....Tahun lepas sikit je isi borang keluar opis tu
Tahun ni da 47kali setakat ni
So maybe skt aku rendah tahun ni
Sebab tahun lepas cuti bersalin, so x banyak keluar opis
Tahun ni 2016 anak2 kerap sakit
So, aku redha dan pasrah kalau skt aku rendah tahun ni
Sekian, wasalam.....

P/s: biasanye org oku susah nak dapat markah tinggi

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...