Saturday 24 December 2016

Kelebihan susu dugro (dumex)

Assalammualaikum dan selamat petang semua
Hari ini rabu zikir rabu Astaufirullahhalazim 1000kali
Hari ni lambat sikit update
Hari ini nak cerita pasal susu dugro (1-3tahun)
Anak sulung Muhammad Haikal Hakimi minum susu dugro ni
Umur 3tahun 6 bulan, genap 4 tahun nanti tukar susu lain pulak (yg 2tahun-4tahun)
Sebab si abang selalu tak habiskan susunya walaupun kuat minum susu
Suka tinggalkan sikit 1-2oz, so adiknya yg habiskan...
Tak baik membazir....rugi.....lagipun susu dugro ni rm25.90 mahal, selalu beli time promosi rm21.90 bagi 900gram....
Memang tak pernah beli rm25.90, selalu beli rm20.90 atau rm21.90

Dapatkan susu Dugro. Kenapa? Nah baca khasiat dan kebaikan Susu Dugro yang tak terkalah dengan khasiat cendol banting yang aku copy dan pastekan untuk bacaan kaum ibu-ibu dan bapa-bapa. Kepada geng-geng gadis comel bertudung putih pun, tak salah membacanya.
  • Susu Dugro memberikan anak korang pertumbuhan pelbagai dimensi yang diperlukan untuk bersinar dalam setiap cara. Pendek kata, anak-anak korang nanti..leh main kat dalam dimensi. Berbeza dengan dimensi orang dewasa..maklumlah, dimensi pemikiran kanak-kanak ni berbeza sikit..aku rasa dulu masa aku kecik-kecik dulu, aku main dengan makhluk asing pun ada. Warna hijau lagi tu. Bila dah besar..barulah aku tahu. Nama makhluk asing tu rupanya encik Pikor.
  • Anak-anak korang akan membesar dengan baik dan sentiasa bersinar pada setiap masa. (Demm, translate dari Google. Macam hampeh. Matahari pun bersinar setiap masa apa..)
  • Memperkenalkan baru Dumex Dugro 5 Kuasa Nutri, sistem pemakanan yang menyokong pembangunan keseluruhan termasuk 5 keutamaan pembangunan utama untuk membesar anak-anak. (Ok. Yang ni, aku tak berapa faham. Tak boleh nak mengarut sangat. Marah Dugro nanti..)
  • Dumex Dugro 5 Kuasa Nutri kini datang dalam 3 perisa baru yang menarik – Biasa, Madu dan Strawberry Chocolate. Perisa biasa tu penuh dengan sukrosa 0% dan kaya dengan Vitamin C yang membantu penyerapan besi daripada makanan, manakala Madu pula mengandungi 0% sukrosa dan kaya dengan Vitamin B kompleks. The Strawberry Chocolate kini lebih kaya dengan sukrosa 30% lebih rendah berbanding dengan penggubalan coklat sebelumnya dan kaya dengan Vitamin A, C dan E
  • Dan anak-anak korang juga akan dapat tempias khasiat buah-buahan & sayur-sayuran dan Multi Grains varian.
Sekian, wasalam

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...