Tuesday 27 December 2016

tv pecah


Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari ni nak cerita pasal tv pecah
Tv rumah mertua di kg melaka
Aje yg geram
Haikal baling bateri semasa aku tengah mandikan hadirah, tengah siapkan hadirah di dalam bilik
Haikal tgh main dgn husna
So aku tak nampak kejadian tu
Pakdak cakap haikal yg baling
Kuat hatiku yg mengatakan husna yg ajar main baling2 kat tv
Yg sakit hati tu taulah cucu kesayangan husna (anak luar nikah~ cucu sulung)
kecian haikal
Mertua (ayah) siap cakap tv rm7000 mana nak ganti
Warannty tak boleh pakai sebab sendiri buat pecah bukan sebab kene kilat
Aje yg geram, lepas ni jangan harap aku nak balik melaka
Anak2 kecik lagi dan nakal, nanti pecah lagi
Menyampah aku dengan family melaka ni
Suka sangat kawan dengan bee hairuddin dalam facebook
Sampai mati aku benci
Sekian, wasalam.....

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...