Friday 9 December 2016

lesen memandu

Assalammualaikum dan selamat petang semua
Hari sabtu dan ahad zikirnya Laillahaillauwah dan Ya hayyum ya qoiyum 1000kali
Post awai sebab sabtu ahad cuti
Hari ini nak cerita pasal lesen memandu
Lesen memandu aku baru buat 3 kali
Aku buat 5 tahun sekali
2014-2020
First buat masa umur 18 tahun
So dah 13 tahun dah lesen aku
Suami aku tak de lesen memandu
Dah amik banyak kali masih tak lepas
Yang tak lepas ialah ujian komputer
Selama ini dia yg bawak kereta
Saman semua sebab tiada lesen dan kelajuan melebihi had
Dah puas pujuk supaya amik lesen lagi
Dia dah malas dah
Takperlah....malas nak suruh lagi
Aku jarang bawak kereta
Bila bawak kereta tu yg asyik accident
So aku malas bawak kereta dah....
So dia yg hantar dan amik aku pergi kerja
Thank you abg, mmuahh....
Love u till jannah
Walaupun banyak kekurangan, mestilah kene bersyukur
Bersyukur ade suami
Sekian, wasalam....


No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...