Tuesday 13 December 2016

clothes diapers

Assalammualaikum dan selamat tengahari semua
Hari ini nak cerita pasal clothes diapers
Aku beli masa anak sulung umur 3 bulan
Dia pakai sampai umur 2 tahun
Bila adik dia dah lahir, dah tak pakai clothes diapers ni sebab aku tak larat nak membasuh
Bila dah ade anak 2 ni tak sempatlah nak membasuh banyak kali dalam satu hari
Dulu anak sorang bolehlah rajin membasuh, merendam dan lain2
Anak dah dua ni pun memang kerap membasuh pakaian
Hari2 membasuh, dah 4 orang dalam rumah
Kalau pakai clothes diapers ni jimat sikit pampers pakai buang
Tapi aku tak cukup masa, so pakai pampers pakai buang jela
Maybe kalau aku suri rumah aku akan pakai clothes diapers ni, so boleh membasuh 24jam
Kalau ade anak yg ketiga, aku akan cuti panjang
Dari dulu lagi nak cuti panjang menjaga anak2 tak dapat
Harap sangat dapat selepas ni
Rugi tak guna 1825hari tu
Cuti tanpa gaji menjaga anak2
Semoga ade rezeki lagi, amin....
Sekian, wasalam


No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...