Wednesday 11 May 2016

Saman JPJ dan Polis PDRM


Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari ni nak cerita pasal saman JPJ dan polis PDRM
Suami aku tak de lesen memandu
Selalu dapat saman sebab speeding dan tiada lesen memandu
Sekali saman dapat rm600, speeding 300, tiada lesen 300
Aje yg geram
Bila lah suami aku tu nak amik lesen memandu
Dulu selesaikan saman daripada tahun 2002-2011 sebanyak rm1400
Bayar ansur2 kat en.khamdan bos aku
Sekarang ade 5 saman daripada 2013-2016 rm1200
Mana nak cari duit nak bayar saman tu
Kalau keje kat perak takperlah banyak bos yg baik hati
Ni dah 4 tahun kat putrajaya...
Sape nak bayarkan saman????
Stress aku...
Sekian, wasalam

P/S : Lesen tak de sebab SPM tak lepas bodoh sangat ujian komputer tak lepas2 dah amik berpuluh2 kali

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...