Monday 16 May 2016

Hari guru 16 MEI

Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari ni nak cerita pasal hari guru
Hari ni 16 mei 2016 so hari guru bagi semua rakyat Malaysia
Selamat hari guru semua
13 mei 1969 masih ingat aku....rusuhan kaum
Walaupun belum lahir lagi masa tu, aku suka subjek sejarah....
Semua tarikh yg penting2 akan aku hafal dan ingat....
Sejarah aku dapat B, huhu
Macam biasa kat sekolah mesti sambut hari guru
Teringat masa zaman kecik2 dulu
Bagi hadiah kat guru2...
Jamuan makan dan lain2
Aku sayang semua guru2 aku
Sekolah tadika, rendah, menengah, universiti dan tempat kerja
Terutama guru di rumah iaitu ibubapa aku....
Mereka yg mendidik kita menjadi apa sekarang ni....
Terima kasih semua
Jasamu tidak dapat dibalas dengan kata2, hanya Allah SWT yg dapat membalasnya nanti
Sekian wasalam....


No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...