Monday 30 May 2016

warded














Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari ni nak cerita pasal warded kat hospital melaka selama 4hari
Masuk wad kanak-kanak paham2 jerlah....
Anak kedua aku kene rotavirus
Ingatkan sebab jatuh katil
Dah xtray, amik darah dan scan otak semuanya ok
Last sekali cek najis positif rotavirus....
Jangkitan kuman dalam usus...
Mula2 sebab muntah2 lebih sepuluh kali
So bawak g klinik 1 malaysia
Pastu klinik suruh g hospital alor gajah
Pastu kene refer hospital melaka
Penat weh....daripada pagi sampai ke petang....
Makan minum pun xdapat
Pergi hospital melaka naik ambulance drp hospital alor gajah
Aje yg penat dan stress aku hari tu....
Kita balik kg nak melawat fahmi
Adik ipar aku no.3
Adik suami aku
Adik ipar yg kurang ajar
Dia masuk hospital sebab nak operate kanser telor tahap 4
Tak sangka pulak aku dgn anak aku kene masuk hospital hari yg sama....
Sakit jiwa bila keluar hospital pun hari yg sama dgn fahmi....
Dah kenapa jodoh kuat sgt ni....
Benci sangat asyik melekat sama jer...menyampah....
Suami aku suka lah tu dapat melawat adik dia hari2 sambil dapat melawat anak dia hari2...
Aku macam orang gila hari2 mengamuk kat hospital tu
Aku yg tak cukup tidor dan rehat....
Aku jugak kene jangkit lepas keluar hospital aku cirit birit sakit perut....
Aje yg geram...menyampah....
Sekian wasalam...

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...