Monday 30 May 2016

1 hari 1 post

Assalammualaikum dan selamat petang semua
Hari ni nak cerita pasal satu hari satu post kat blog ni
Aku target 365 post tahun ni
Start buat blog 2016, so nak tengok sampai bila bertahan
Menyesal tak buat awal2...huhu...masa time bujang2 dulu
Yelah tak de sape bagitau yg buat blog blh dapat duit....
Ni pun aku tau pada tahun ni daripada kak azi, hehe. tq kak azi :)
Kalau tahu daripada awal masa 2009 lagi dah buat dah.....
Memandangkan buzy jaga anak2 dan bekerja opis hours
So memang amik masa sikit nak buat blog
Sebelum ni dah cuti seminggu jaga anak2 tak sihat
Seksa wei duduk hospital wad kanak2...sakit kaki dan pinggang
Stress aku....
Aku nak pegi kursus blog tak dapat2 weh....
Asyik tak dapat jer...ade masalah tak cukup orang....
So malas aku nak mohon lagi....
Dah mohon banyak kali weh.....
Letih dah....
Takperlah...aku belajar slow2 buat blog ni....
Sekian wasalam....
Take care semua :)

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...