Thursday 5 May 2016

doa org dizalimi

Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari ni nak cerita pasal orang2 yg dizalimi
Hari ni israk migraj
Malam tadi mimpi ummiku mati dibunuh oleh orang indonesia
Badannya dikerat2 dan dijual organnya
Nauzubillah....
Pagi2 buka hp
Abah dah removed aku dalam wassap group
Umi dalam bulan 3 dan 4 asyik gaduh dengan adik beradiknya....
sampai melarat2 sampai dengan aku pun nak gaduh....
Takperlah....ummiku pun ade penyakit mental
So malas nak gaduh2....
Abah pagi tadi jatuh....sebab tiba2 jer cari pasal dengan aku....
Ape2 pun aku dah minta maaf drp pagi tadi subuh2 lagi dah minta maaf kalau ade buat salah dan silap....
Tetiba jer nak removed aku dalam group wassap dah kenapa
Kan Allah SWT bayar cash jatuh kat rumah....
Nasiblah....
Sangat letih jaga hati dan perasaan ibubapa ni....
Ibubapa memang penting, kalau dah meninggal dah tak penting dah....
Masa tengah hidup ni lah habiskan masa bersama....
Tapi nak buat macam mana....ibubapa asyik nak cari gaduh jer dengan anak2....
Sebab tu anak2 jarang sekali balik tanya kabar ker dan lain2....
Walaupun teruk macam manapun mereka, mereka tetap ibubapa kandung yg sah....
Maafkan angah ummi abah....
Bukan angah yg cari gaduh dengan abah ummi....
Abah ummi yg tiba2....
Semoga tenang di sana....
Anakmu tak akan balik perak dah....
Sekian untuk pagi ni....
Wasalam....

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...