Thursday 12 May 2016

Kursus stress

Assalammualaikum dan selamat tengahari semua
Hari ni nak cerita pasal kursus pengurusan stress dan refleksologi berkesan di pejabat
Hari ni kursus kat JANM Putrajaya aras 7 dewan serbaguna
Kalau nak diikutkan aku dah selalu sangat pergi kursus stress ni
Sama jer...aku masih lagi pesakit mental jumpa doktor setiap 3@4 bulan daripada dulu dan sekarang
Dah 10 tahun dah....
Ingat senang nak buang status OKU or pesakit mental ni???
Sampai bila2 kita akan jumpa doktor dan makan ubat sampai mati
Tak guna pergi banyak kursus pasal stress or kawal emosi.....
Sama jer hasilnyer....
Aku pergi sebab nak cukupkan markah SKT aku setiap tahun
Aku suka pergi kursus yg ade sijil....
Sekian untuk hari ni
Wasalam....

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...