Tuesday 28 February 2017

botol susu

Assalammualaikum dan selamat petang semua
Hari ini nak cerita pasal botol susu anak2
Aku memang tak pernah buang dari anak first hingga sekarang
Semua botol susu aku simpan
Memang guna balik bila ade anak kecil lagi
Aku ni jenis kedekut dan sayang nak buang
Aku beli sikit2 time gaji
Setakat ni dah 50 botol susu dah....
Dalam gambar tak cukup 2 botol sebab dalam peti ais susu pam 2 botol
Akan aku simpan untuk anak2 yg akan datang
Target aku nak anak 3 jer....tapi kalau dah rezeki banyak anak redha dan pasrah
Memang aku makan / pasang perancang dari anak first lagi
Injet depo setiap 3 bulan
Last injet 5.7.2016
Sekarang nak pasang iud or makan pil perancang
Esok appoitment perancang aku
Semoga berjalan lancar, amin....
Sekian, wasalam

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...