Tuesday 21 February 2017

besday suami 19-2-2017





Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari ini khamis zikir khamis subhanallah 1000kali
Hari ini nak cerita pasal besday suami aku yg ke 32 tahun
19-2-1985 ~ 19-2-2017
Sambut bersama family dia (mertua aku) bersama adik beradiknya
Tak sangka pulak fahmi adiknya yg ke3 meninggal pada hari jadinya pada malam itu
8.40pm doktor sahkan
Padahal arwah dah tak sedarkan diri 7.30pm
Kebumi esoknya 20-2-2017 pukul 12pm
Sempat bersama arwah buat kali terakhir
Sempat berholiday bersama arwah buat kali terakhir
Sempat bergambar ramai2 buat kali terakhir
Aku dah maafkan adik2 ipar aku
Cuma susah nak lupakan aje....
Amik masa sikit....
Dah 5 tahun 8 bulan...
Sekian, wasalam....

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...