Friday 10 February 2017

pengalaman mengandung anak2 dan bersalin anak2

Assalammualaikum dan selamat petang semua
Hari ini jumaat zikir ya allah 1000kali
Hari ini nak cerita pasal mengandung anak2 dan bersalin anak2
Aku mohon tukar dari perak ke putrajaya sebab ikut suami
Masa tu tak de anak lagi
Suami anak sulung, patut aku bg cucu sulung....tapi xde rezeki awal mengandung
Takpe, sabar dan pasrah dan redha
Bila dah ikut suami pindah, aku disahkan mengandung
Mula2 memang hapi sangat, pastu down sebab anak aku bukan cucu first
Dahlah aku meroyan semasa study, pastu meroyan semasa mengandung
Macam2 dugaan sejak aku pindah ikut suami
Sejak awai perkahwinan lagi dah macam2 musibah.....
Aku cuba redha dan pasrah
Aku ingat aku boleh hadapi bila ade anak seorang lelaki sahaja....
Tak sangka aku mengandung lagi....
Aku meroyan lagi semasa mengandung kedua....
Anak first dah meroyan teruk.....
Dapat anak kedua meroyan lagi....
Cian anak2.....maafkan ibu sayang.....
Ibu cuba jadi ibu terbaik untuk kamu berdua.....
Anak pertama tak pantang betul2...
Anak kedua pun tak pantang betul2...
Sedih aku....asyik kene bentan aje
Dengan keadaan sekeliling....
Adik2 ipar kurang ajar....
Dengan family aku buang aku dalam group family
Dengan family mertua tak pernah add aku dalam wasap group
Dengan mereka semua berkawan dgn bee hairuddin tu....
Sedih betul....
Dengan pergi bersalin di hospital sorang2
Pergi hospital dengan ambulans....
Aku sorang2 kat dunia ni....
Kenapa suka sisihkan anak yg oku ni
Aku pernah gila belajar akaun
Sekarang gila bersalin....
tolonglah....tiada siapa pun yg memahami.....
Ya allah....hanya ade allah sahaja.....
Sekian.....

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...