Thursday 2 February 2017

20.10.2012

Assalammualaikum dan selamat petang semua
Hari ini nak cerita pasal 20.10.2012
Aku simpan lagi resitnya, rm70 (mahalnye....)
Kami g klinik swasta untuk memastikan betul ke aku mengandung
Dah cuba buat sendiri kat rumah 2 kali
Memang keputusan positive
So bila dah pergi klinik, memang doktor dah sahkan
Scan perut tak nampak ape2, sebab awal lagi baru 6 minggu
Tapi doktor tu bagi tarikh salah
Doktor tu cakap
Due date 15.07.2013
Sepatutnya 8.9.2012-15.6.2013 (40minggu)
So tarikhnya 15.6.2013 (40minggu)
Aku buat buku merah kat klinik kerajaan masa 12 minggu
Saje buat lambat sebab scan kat swasta tak nampak ape pun
Bila dah buat buku merah baru nampak jantungnya
Doktor scan lagi sekali untuk kepastian
Tapi baby keluar awal pada 39 minggu
Anak sulung anak pertama kami lahir 9.6.2013
Alhamdulillah......
Walaupun aku bersumpah taknak bagi cucu
Akhirnya dapat jugak cucu....
Sepasang sudah....
No.3 insyaallah comin soon lagi 8 tahun, haha
Sekian, wasalam



No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...