Tuesday 28 February 2017

beg susu pam

Assalammualaikum dan selamat petang semua
Hari ni nak cerita pasal beg susu pam aku
Anak dah 2 orang so beg susu pam ade 3
Mengapa ade 3 sebab anak 2 jer, lagi satu kaklong aku bagi
Yang besar tu untuk stok susu yg banyak2 bawak daripada kampung ke putrajaya
Yang paling kecik tu muat 3 botol jer
Yang tengah tu muat 4 botol
Sebab bekas ais pad ade 5, so muat 4 botol sahaja
Sebab aku pam 4 kali masa mula2, dapat 4 botol sehari
Rindu weh mengepam ni....
Aku dah tak mengepam sebab seminggu baru cukup satu botol
Maknanya pam 5hari bekerja baru penuh satu botol 6oz
So malas aku nak pam susu
Kat taska bagi susu fm...kat rumah memang susu badan sepenuhnya
Sabtu ahad pun susu badan sepenuhnya
Aku ade, dia taknak susu fm
Penat bancuh asyik buang
So biar dia berhenti sendiri susu badan
Sekian, wasalam....

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...