Thursday 1 September 2016

welcome september part 1

Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari ni nak cerita pasal hari ni  : 1-9-2016
Pagi tadi pegi klinik p.11 sebab anak2 tak sihat
Hadirah da demam 5hari, hari ni ke6 da tak demam dah
Hadirah batuk dan selsema dah 6hari
Haikal da batuk 2hari
Nak amik ubat jer, malas nak pegi amik darah sebab da demam lebih 2hari
Malam karang baru pi amik darah
Mengamuk aku hari ni sebab pegi klinik
Dapat no giliran 5 dan 6, untuk hadirah dan haikal
Dahla tggu berjam2, lepas klinik p.11, amik darah kat klinik p.9,
Menyampah aku, kat klinik p.9 no giliran ke 92, aje yg menyampah
Aku tak suka pegi klinik dan hospital
Stress aku anak2 asyik sakit
Haikal dapat ubat batuk pagi tadi
Hadirah tak dapat sebab doktor nak tengok keputusan darah dulu
So hadirah tak dapat ape2, aku tak dapat timeslip klinik
Aku tak dapat nak amik timeslip klinik sebab mereka nak keputusan darah dulu
Aku malas nak pegi klinik p.9 pastu patah balik pegi klinik p.11
Rugi masa dan tenaga, so aku mengamuk terus balik opis
Anak2 tak sihat aku campak kat taska
Menyusahkan hidup aku tak habis2
So pagi ni aku tulis urusan peribadi sebab tak de timeslip klinik
Menyampah
Sekian luahan hati aku
Wasalam

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...