Tuesday 20 September 2016

cuti seminggu

Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari ni nak cerita pasal aku amik cuti seminggu
Amik cuti 3hari, selasa rabu dan khamis
So cuti aku tinggal 7hari
Isnin dan jumaat memang cuti umum
Aku cuti sebab taska anak2 aku tutup
So balik perak seminggu
Suami keje sabtu so malam lah sampai perak
Patut boleh balik jumaat lepas keje....
Ingat nak lama2 kat perak, tapi 5hari jer
Khamis lps keje tumpang kaklong sampai umahnya di KL
Suami amik kami kat umah kaklong
Cuti seminggu tak dapat nak pegi mana2, kete takde
kete abah tak dapat nak guna dia bawak pi cuci darah
Tv xde siaran so asyik tido jer kerjenyer
Bosan xtau nak buat ape
So balik awai
Nak jumpa kawan2 tak dapat sebab xde kereta
Menyampah
Tak dapat mandi kolam umah pakngah
Abah xnak bawak kami, alasan penat cuci darah
Aku nak bawak kete dia tak bagi
Sekian, wasalam


No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...