Thursday 29 September 2016

pekan baru, indonesia

Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari ni nak cerita pasal pekan baru, indonesia
Paklong dan maklong tinggal di sana
Anak arwah atuk yg sulung, abang ibuku yg sulung
Arwah Atuk org alor setar kedah, uwan-nenek org indonesia
Sebab tu anak2nya termasuk ibu aku semua lahir di indonesia
10org anaknya, patut 13org, yg 3 meninggal
Gambar di atas gambar lama masa anak paklong kahwen, 2009
Boleh di kira berapa kali pergi indonesia
Kalau aku kaya tiap2 tahun aku pergi melawat sedara mara di sana
Setakat ni aku pernah pergi pekan baru, dumai dan batam sahaja
2004, 2009, 2010 dan 2014
Baru pergi 4 kali jer
Umah paklong, makngah dan makcik zu,
Abah dan umiku yg setiap tahun pergi melawat
Yela, dah pencen 7 tahun
Asyik berjalan jer mereka
Untung adikku azam bawak mereka pergi jalan2
Doakan kami semua dapat pergi sana lagi
Sekian, wasalam



No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...