Thursday 22 September 2016

potongan gaji

Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari ni nak cerita pasal potongan gaji aku setiap bulan
Gambar di atas gambar slip gaji terkini
Tu yg nampak, penapis air dan loan ASB maybank aku takde dalam slip gaji aku
Yang ade tu potongan tabung haji dan asb ikut family ade 4 org so rm40 sebulan
Aku, suami dan anak2
Untung suami aku, semuanya aku
Kalau nak ikutkan banyak potongan,
Yang kiri sikit yang belah kanan lagi banyak potongan
Nak buat macam mana, suka berhutang
Jangan jadi macam aku
Jeles aku tengok gaji orang lain xde potongan banyak2 kat slip gaji
Tapi ade jugak yg lebih teruk dari aku
Apa2 pun aku terpaksa redha dan pasrah
Menyampah....
Lambat lagi nak tunggu loan semua habis
Sekian, wasalam....

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...