Thursday 8 September 2016

degil

Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari ni nak cerita pasal suami yang degil
Dahlah hutang aku berlambak dan bertimbun sekeliling pinggang
Tambah lagi hutang baru, aje yg geram...
Boleh pulak dia order coway yg air panas dan sejuk yg bayar bulan2 rm100
Penapis air yg lama 2013 beli pun tak habis bayar lagi, ade setahun lebih lagi
Dah tambah pulak hutang air penapis coway pulak
Menyampah dan sakit hati sangat2
Malang sungguh nasib aku weh...dah 5 tahun 3 bulan dah ni
Tak sabar nak pindah ipoh so boleh aku tak hadap muka dia hari2 takderlah gaduh hari2
Pindah jauh supaya takder loan lain yang akan menyusul lagi
Menyampah aku
Katil dan tilam dah nak habis bayar bulan 12 nanti
Dah tambah hutang lain pulak....
Sape yg selalu buat aku meroyan hari2 kalau bukan suami sendiri dan adik2 ipar belah suami yang kurang ajar dari dulu sampai bila2
Aku bertambah sakit, sakit mental agak2 sape yg buat kalau bukan mereka yg buat
Sekian luahan hati aku pagi ni
Sekian, wasalam

Yang tinggal lagi Loan kahwin 25ribu 15 tahun tinggal 10 tahun lagi, loan ASB 20ribu 20tahun tinggal 13tahun lagi, loan penapis air rm2888 tinggal setahun lebih lagi, loan katil dan tilam rm4200....tinggal 3 bulan lagi.....
penapis air panas dan air sejuk.....sebelah tu penapis air yg lama guna utk cuci lauk dan masak nasi

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...