Tuesday 30 August 2016

merdeka

Assalammulaikum dan selamat pagi semua
Hari ni nak cerita pasal merdeka
Esok cuti, so post awai sehari
Esok cuti tak tahu nak pergi mana
Aku lagi suka keje, pam susu dll
Pasal merdeka ni, aku bersyukur lahir kat malaysia
Tapi aku lagi suka lahir kat mekah dan madinah, sebab tu tempat yg dajjal takkan masuk
Merdeka dalam hidup aku? belum lagi
Hutang banyak sekeliling pinggang
So belum merdeka lagi
Rumah beli sendiri pun tiada lagi
Menyewa dengan kerajaan sampai bila2
Tak mampu nak beli rumah
Gaji tak cukup sebab bayar banyak hutang
Kalau aku bujang rasanya dah mampu dah beli rumah sendiri
So berangan jela sampai bila2
Aku tak minat berniaga, so jangan nak suruh aku berniaga
So hidup makan gaji jer
Bagi aku mati bersalin tu dah kira merdeka
Mati syahid, masuk syurga
Dapat jumpa Allah SWT tu kira merdeka dah
Sekian, wasalam


No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...