Friday 5 August 2016

tujuan blog

Assalammualaikum dan selamat petang semua
Hari ni nak cerita pasal tujuan aku buat blog ni
Aku suka tulis diari masa sekolah or universiti dulu
Blog ni aku tulis setiap hari
Sebagai diari hidup aku setiap hari
Aku suka menaip menulis ape yang aku suka
Lantaklah sape2 yang tak suka dengan blog aku ni
Blog aku suka hati aku nak tulis ape
Ko sibuk ape pasal
Nanti bila aku dah mati anak2 aku boleh baca ape yang ibu mereka tulis setiap hari
Walaupun aku ni sakit mental, aku bekerja dan bekerjaya
Walaupun selalu disisihkan aku dah biasa dah
Dah 10 tahun dah
Dah banyak tempat keje aku kerja
Dah macam2 orang aku jumpa
Biasalah orang OKU macam aku memang susah sikit
Memang selalu sorang2
Walaupun aku akan jadi bos suatu hari nanti
Akan ku cuba jadi bos yang terbaik
Sebab aku mula daripada bawah
Aku pernah buat kerja susah macam korang
Hanya orang yang sakit memahami orang yang sakit
Sekian, wasalam

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...