Friday 5 August 2016

tak tahu nak cakap ape dah....

Assalammulaikum dan selamat petang semua
Hari ni nak cerita pasal minta tolong boleh tak
Nak bagitahu depan2 rasanya tiap hari dah cakap benda yang sama
Tak tahu nak minta tolong sape dah....
Boleh tolong jangan merokok dalam rumah
Boleh tak lepas makan minum sila basuh
Boleh tak letak kasut kat tempat kasut
Boleh tak letak baju kotor kat dalam bakul bukan letak merata2
Boleh tak lepas guna tuala gantung
Boleh tak lepas guna sejadah gantung sejadah tu
Boleh tak lepas makan minum letak kat singki dan tolong basuh
Jangan biar kat atas meje berhari2....
Boleh tolong tak setiap kali aku masak tolong jaga anak2 ni....
Kalau aku mandi or solat or mengaji tolong jaga anak2 boleh tak
Dahlah aku susah nak dengar ko mengaji
Nak solat sama2 memang taklah...
Even nak makan sama2 pun jarang sekali
Tolonglah memahami isterimu ini
Dah 10 tahun aku meroyan
Sampai bila2 aku meroyan kalau keadaan sekeliling macam neraka
Sekian luahan hati isterimu
Wasalam....

P/S : dah 5 tahun sebulan dah ni

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...