Thursday 2 June 2016

my bff

Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari nak cerita pasal my bff, amalina abdullah
Masa belajar satu course yg sama
Pernah buat besday party untuk ku
Selalu bawak ku blk kampungnya sebab nak tgk citer karton, haha
Selalu lepak sama2
Makan sama2
Masa aku tunang dia ade
Masa aku kahwin dia pun ade
Masa aku bersalin dia pun bersalin
Anak2 kami semua sebaya
Hari tu tgk wayang dgnnya
Dah 5 tahun tak tgk wayang, akhirnya dapat gak tgk wayang
Cerita X-men yg terbaru, best
Makan sama2, pegi shopping sama2
Tapi malangnya aku sakit perut asyik g toilet, huhu
Sayang kamu, mmuahh
Sekian, wasalam

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...