Tuesday 7 June 2016

Adik2 ipar belah suami yg kurang ajar ~ part 3



Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari ni nak cerita pasal adik2 ipar belah suami yang kurang ajar....
Dah 5 tahun tak pernah nak add no.hp dalam group family abdullah&azizah
Semua anak2 dan menantu ada kecuali aku....
Almaklumlah aku bukan menantu pilihan dan bukan kakak ipar pilihan....
Tahun ni giliran beraya di melaka bersama2 adik2 ipar kurang ajar....
Menyampahnyer lahai....tak best raya tahun ni....hmm
Dah 5 tahun tak pernah nak minta maaf kat kakak ipar yg sulung ni....
Kurang ajar sampai bila2....
Semoga korang semua merangkak kat akhirat nanti
Setiap perbuatan dan perkataan aku tak kan lupakan dan maafkan....
Setiap kali aku bersalin korang semua buat aku meroyan
Jumpa kat akhirat nanti
Sekian, wasalam....


No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...