Wednesday 15 March 2017

5 tahun 8 bulan

Assalammualaikum dan selamat petang semua
Hari ini nak cerita pasal genap 5 tahun 8 bulan perkahwinanku
10.7.2011 hingga 10.3.2017
Setiap tahun ditimpa musibah/bala/dugaan/kifarah
Setiap tahun meminjam duit
Setiap hari bergaduh
Tahun ni adik ipar kurang ajar meninggal dunia
Tahun ni jugak ayah kesayangan aku meninggal dunia
Husin Bin Hj Abd Rahman
Dulu tahun 2014 atuk meninggal dunia
Atuk kesayangan aku....Hj Abd Kadir Bin Hj Kamarudin
Atuk sebelah abah Hj Abd Rahman Bin Harun semasa aku 17 tahun
Nenek - Opah Hajah Hamidah Binti Mat Tahir semasa aku 17 tahun
Tinggallah nenek kesayangan aku ~ uwan yg masih hidup sekarang ni
Hajah Hindun Binti Rashid
Semoga nenek aku panjang umur sampai 100tahun, aminn....
Semoga suami aku berubah yg lebih baik dan membimbing kami ke syurga Mu Ya Allah, amin....
Sekian, wasalam.....

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...