Wednesday 15 March 2017

majlis perpisahan en.bain


Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari ini rabu zikir rabu astaufirullahhalhazim 1000kali
Hari ini nak cerita pasal perpisahan en.bain, cc unit terimaan
Hari ini baru nak update sebab bz memanjang....
Dengan mc 2 minggu
Dengan adik ipar meninggal
Dengan ayah sendiri meninggal
So banyak cerita aku nak update
En.bain last 8.2.2017
Buat jamuan perpisahan utk dia
Sedih aku, sebab lepas ni kalau ade masalah akaun tak teli tak de sape nak tolong aku
Stress aku....
Sebab tu aku mc hospital 2 minggu
Asyik stress jer....
Minggu depan or minggu ni g hospital
Aku nak mc 3 bulan
Aku nak jaga mak aku....
Aku nak bersara awai
Nak buat surat doktor
Minta tukar perak tak dapat2
Akhirnya ayah aku dah meninggal pun tak dapat2 tukar perak jugak....
Stress aku....
Sekian, wasalam

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...