Thursday 16 March 2017

16.3.10 ~ 16.3.17 genap 7 tahun

Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari ini khamis zikir khamis subhanallah 1000kali
Hari ini nak cerita pasal genap 7 tahun aku kenal suami aku
16.3.2010 hingga 16.3.2017
Walaupun baru 7 tahun jer, aku masih cuba menyesuaikan diri lagi
Suamiku pun masih belum paham dengan sikap aku lagi
Aku pesakit mental, kadang kala aku ade bermacam2 pesonaliti
Kadang2 aku penyayang sangat, selalunya aku sentiasa moody mengamuk 24jam
Tahun ni genap 11 tahun penyakit mental aku ni
Sampai bila2 makan ubat dan jumpa doktor
Berubat dengan darulshifa pun sudah....
Akhirnya berserah kepada Allah SWT
Redha dan Pasrah
Sekian, wasalam

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...