Friday 11 March 2016

redeem point melalui beli barang2 kat pasaraya

Assalammualaikum dan selamat pagi semua....
Hari ni nak cerita pasal redeem point melalui beli barang2 kat pasaraya
Saya ada macam2 kad, salah satunya kad aeon big dalam alamanda presint 16 dan kad meriah mydin kat presint 15
Saya selalu beli barang2 keperluan harian di kedua pasaraya ini
Saya suka kumpul point
Bila da banyak point, saya amik redeem dengan duit-baucer, 1000 point dapat rm5
Selalu saya redeem 2000 point dapat rm10.00 baucer duit
Setiap tahun dapat redeem duit dalam 2-3 kali
Setiap kali hari jadi saya pun dapat duit rm5.00 baucer duit.
Saya suka membeli barang2 yg dapat point ni...
Aeon pulak 1800 point dapat redeem rm9.00
So kad meriah mydin lagi cepat dapat redeem berbanding kad aeon alamanda ni
Nak jadi ahli kad aeon free, manakala mydin kene bayar rm12 setahun
Aeon tak ade tarikh luput, kad meriah mydin ade tarikh luput,
Tapi berbaloi lah jugak sebab kita dapat redeem banyak kali dan hari jadi dapat duit rm5.00 baucer tunai, so kira untunglah kan....
So selamat membeli belah korang semua....jangan beli tak dapat point, rugi jer....
Ok, sekian, take care semua
Wasalam
Gambar 1000point dapat rm5.00 baucar :)

gambar menunjukkan redeem point dapat tolak duit :)

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...