Tuesday 1 March 2016

adik2 ipar belah suami kurang ajar ~ part 2

Assalammualaikum dan selamat pagi semua.....
Hari ni nak cerita pasal adik2 ipar belah suami yg kurang ajar....
Adik2 ipar yg kurang ajar ade 5 semuanya....
Mereka suka buat kakak ipar bertambah sakit....
Dah 4 tahun 9 bulan dah mereka suka buat kakak ipar meroyan....
Setiap kali balik kampung belah suami, mereka suka sakitkan hati kakak ipar....
Aku adalah kakak ipar mereka yg sulung....tp mereka tidak pernah nak menghormati kakak ipar yg sulung ni....
Padahal sebelum kawen dah bagitahu bakal kakak ipar korang semua sakit, jumpa doktor pakar tiap bulan, so jangan cari pasal dengan kakak ipar korang semua....
Tapi mereka semua tidak pernah nak memahami kakak ipar yg sulung ni....
Aku bukan menantu pilihan....
Aku juga bukan kakak ipar pilihan mereka semua....
So mereka semua memang tak suka daripada awal lagi....
Mereka lagi suka siti rabiatul binti hairuddin jadi kakak ipar mereka semua....
Mereka semua suka berkawan dgn bee hairuddin di dalam facebook....
Bukan nak jaga hati kakak ipar....
kejap remove kejap bloked, pastu ramai2 kawan dengan bee hairuddin tu....
tujuan mereka nak menyakitkan hati kakak ipar mereka yg sulung ni....
mereka suka tgk aku sakit....sebab tu mereka suka kawan dgn bee hairuddin tu....
dah 4 tahun 9 bulan dgn family bakar ni ~ mertua ku.....sampai sekarang tak boleh nak masuk....
sebab mereka suka sakitkan hati....
Tidak pernah nak wish hepi besday kt kakak ipar yg sulung ni setiap tahun....
Asyik aku jer yg wish mereka tiap tahun, mereka tak pernah nak wish aku punya....
Dalam group wassap family bakar & azizah pun aku mereka tak pernah nak add no hp aku....
da 4 tahun 9 bulan dah....
Setiap kali aku bersalin, mereka akan cari pasal dan kurang ajar....masa anak pertama dan anak kedua...aku meroyan setiap kali bersalin....mereka seronok tengok aku sakit....
Semoga Allah SWT membalas perbuatan korang semua.....aminn....
Aku tidak akan memaafkan perbuatan korang semua sampai mati....
jumpa kat akhirat nanti....

p/s : Gambar tu semua family bakar mertua ku, gambar terbaru yg baru2 ni adik ipar kurang ajar kawen 28-2-2016 ahad...nak ikutkan hati tak mau balik melaka..terpaksa kurelakan jua....adik2 ipar yg kurang ajar semua dah kahwin dan ade anak....dalam gambar tu xde gambar aku pun....sebab mereka semua tidak pernah anggap aku kakak ipar mereka semua....nanti aku akan upload semua sms yg kurang ajar mereka utk part 3....

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...