Monday 21 March 2016

genap 6 tahun

Assalammualaikum dan selamat pagi semua....
Hari ni nak cerita pasal genap 6 tahun aku mengenali suamiku, 16-3-2010 ~ 16-3-2016 (6tahun)
Hari ni baru berkesempatan nak cerita....
Mula2 kenal melalui kawan baikku amalina abdullah yg bagi no hp ku kpd dia
First time dpt msg drp dia pd 16-3-2010 ms tgh keje...terus off hp...haha....cian
keje ku byk malas nak layan hp2 ni.....bz n bz keje.....
Kami sms je mula2....pastu dia yg rajin col....aku xpernahlah nk col atau sms dulu
Dia yg selalu col atau sms dulu....
Mula2 aku selalu off hp sebab tak nak diganggu....
Aku tak suka couple2 ni...xsuka buang masa....
So aku malas nak layan....
Dia rajin col malam2....
Aku mmg tido off hp....cian....
Aku buzzy keje....sabtu ahad keje...hari2 life aku keje dan keje....
keje banyak weh....keje kt PTJ keje kt PPD ni mmg byk keje....(2008-2012)
Baru kenal melalui hp jer tak pernah jumpa pun....
Dia nak jumpa sebab nak serius tak mau main2....
So jumpalah buat kali pertama kat umah kaklong, org yg dia jumpa kali pertama adalah abah dan umi....
Dia cakap nak masuk minang, abah ok jer....
So tetaplah tarikh 10-12-2010 bertunang....
keje gila...xkenal sangatpun terus tunang....
Jumpa family dia dua kali jer....
Dah tunang buzzy nak kursus kahwinlah....dan persiapan kahwin.....tunang 6 bulan jer.....
Kawan baikku amalina cakap dia ok, so aku pun ok jela....
Walaupun dah 6 tahun kenal, aku masih tak mengenali suamiku betul2.....
Masih banyak benda yg perlu belajar dan memahami antara satu sama lain....
ok, sekian utk hari ni
take care semua, wasalam....

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...