Wednesday 30 March 2016

APC dunia atau akhirat

Assalammualaikum dan selamat pagi semua
Hari ni nak cerita pasal APC
Ape itu APC? APC ialah anugerah Pekerja Cemerlang/ Anugerah Perkhidmatan Cemerlang
APC akan dapat setiap tahun berkhidmat dengan kerajaan
APC dapat bila markah SKT anda tinggi
Aku dah bekerja 8 tahun ~ 2008-2016 masih belum pernah dapat APC ni
Takperlah, bukan rezeki aku lagi...
Lagi pun aku bekerja 3 tempat, cukup 3 tahun pindah tukar tempat baru
So macam mana nak layak dapat APC
2008-2012 kat kementerian pelajaran
2012-2015 kat kementerian dalam negeri
2015 hingga sekarang kementerian kewangan (KASTAM)
So memang tak merasalah APC ni....
Tapi tak pe....yg penting aku bukan kaki bodek bos2 besar utk dapat APC
Biasanya yg rapat dgn semua bos2 senang dapat banyak kali
Ade tempat ikut giliran nak dapat APC tu
Aku bukan jenis macam tu
Aku suka buat kerja aku
Aku tak suka buang masa borak2 xde buat kerja
Aku tak kisah markah SKT aku tak tinggi setiap tahun....
Kat dunia manusia yg nilai
Yang penting APC di akhirat nanti
So tunggujelah nanti
Sekian untuk hari ni
Take care wasalam....

No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...