Tuesday 15 November 2016

sehari rm1.00

Assalammualaikum dan selamat petang semua
Hari ini selasa zikir selasa selawat nabi 1000kali
Hari ini nak cerita pasal rm1.00 sehari menderma/sedekah
Setiap hari wajib menderma/sedekah tak kira lah di mana jua
Kat masjid ke, surau ke, kt org tepi jalan ke, di mana sahaja
Menderma ni bagi urusan rezeki kita di dunia dipermudahkan
Alhamdulillah, dah genap 8 tahun sejak bekerja ni menderma/sedekah
Menyesal pulak masa kecik2 tak menderma/sedekah
Banyak kebaikan menderma/sedekah ni
Cepat atau lambat jer hikmahnya
Sabar dan terus bersabar
Jangan ingat masa ni menderma terus serta merta dapat ganjaranNya
Kene terus sabar serta ikhlas dalam menderma/sedekah ni
Walaupun nilainya sedikit, hanya Allah SWT yg menilai manusia
Setiap bulan time gaji pasti ade yg kutip derma
Walaupun kita bagi sedikit drp org lain, jgn pandang hina kat org tu
Allah SWT bayar cash bg yg suka menghina org yg sedekah hanya rm1.00
Sedekah/derma ni tak payah nak tunjuk
Cukup hanya Allah SWT yg tahu
Aku terpaksa post enty pasal menderma/sedekah ni sebab ade org yg ingat aku ni susah nak menderma/sedekah sebab tu hidup aku susah-amboi sedap mulut ko bercakap
Semoga Allah SWT membalas perbuatan korang yg suka pk negative kat aku ni
Org OKU macam aku ni memang selalu dihina, disisihkan disalahertikan dan lain2
Alhamdulillah Allah SWT sayang aku dan bayar cash kat org2 yg selalu sakitkan hati aku
Sekian, wasalam

p/s: jgn pandang org sebelah mata



No comments:

kesan sampingan ubat Aripiprazole

Assalammualaikum dan selamat pagi semua, Hari ni nak cerita pasal kesan sampingan ubat yg saya makan..... Aripiprazole ialah ubat yang bole...